Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu pilsēta, Cēsu novads, LV-4101

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa





116 Atsauksmes
  • Trešdiena08–16
  • Ceturtdiena08–16
  • Piektdiena08–16
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • Pirmdiena08–16
  • Otrdiena08–16




Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu pilsēta, Cēsu novads, LV-4101




Par uzņēmumu

Cēsu nodaļa | Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde |

Kontakti

Zvanīt mums
+37167209484
Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu pilsēta, Cēsu novads, LV-4101

Stundas

  • Trešdiena08–16
  • Ceturtdiena08–16
  • Piektdiena08–16
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • Pirmdiena08–16
  • Otrdiena08–16

Funkcijas

  • Ratiņkrēsliem piemērota autostāvvieta
  • Ratiņkrēsliem piemērota ieeja




Rekomendētās atsauksmes

Natalija Agare
10.12.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Laipni darbinieki, nepazemo klientus, jo Rīgā bija rugta pieredzē. PALDIES.
Ivars Dimdiņš
04.12.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Internetā nesanāca pierakstīties, bet uz vietas bija ātra apkalpošana, tāpēc rinda kustējās ātri. Liels paldies!
Ina Zdanova
03.12.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Nav iespejams sazvanit. Ka tad var pierakstities?????(online visi laiki ir aiznemti)
Rigonda Slaidiņa
16.10.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Ļoti labi apkalpo. Rindā nebija jāstāv ilgi.
Roberts Ozolins
03.10.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Nezinoši un neizpalīdzīgi darbinieki, kuri atsakās uzklausīt tavu viedokli, un par tevi ņirgājās.Balstoties uz e-pasta komunikāciju, vērsāmies uz Cēsu PMLP daļu, lai atjaunotu sievas uzturēšanās atļauju. Sievai ir atļauts uzturēties Latvijā vēl vairākus gadus. Šajā gadījumā bija nepieciešams tikai atjaunot (ikgadēji) viņas uzturēšanās atļauju.Neviens šajā iecirknī nekad neceļ telefonu. Īsti nezu kam viņiem tas vispār ir vajadzīgs. Ja to nevar fiziski paspēt, ir jānodarbina vairāk cilvēki, vai tas ir jānoņem un jāpaskaidro lai cilvēki vēršās pie viņiem citos veidos.Sakrā ar to ka interneta pierasksti nesaprotamu iemeslu dēļ ir atcelti, bijām spiesti gaidīt dzīvajā rindā. Protams, tā nav problēma - problēma ir tā ka šī iecirkņa dzīvās rindas ierīcē (kur izņem rindas nummuru) nav pieejama ne Angļu, ne kreivu valoda. Iecirknis, kurš ir arbildīgs par imigrāciju, neuzskata par vajadzīgu atbalstīt citas lietotākās valodas pirmajā saskares vietā. Protams, mana sieva nav slinka un var izmantot tulkotāja aplikāciju, vai pajautāt kādam palīdzību, bet kāpēc? Tas ir kaut kāds joks?Problēma ir arī tajā kā šī rinda tiek (vai netiek) prioritizēta. Mūsu rindas nummurs bija 25 iekš saita, kurā var pieteikties dzīvajā rindā. Uz ekrāna parādījās 24. nummurs un ātri vien pazuda. Visi rindas jaunpienācēji, ar esošu lietu, tika prioritizēti pirms mums. Šie nummuri bija 501., 502 utt. Pieļauju ka šie cilvēki nāca izņemt pases vai ID kartes, jo nepavadīja vairāk par pāris minūtēm. Saitā rakstīts ka mēs esam nākamie un tikmēr cilvēki gāja iekšā un ārā, un mēs gaidījām pus stundu. Ja eksistē divas dažādas rindas, to vajag norādīt uz ekrāna. Cilvēki nesaprotu, kamdēļ viņiem rāda ka viņi ir nākošie un tajā pašā laikā citi iet pa priekšu.Sagaidījām savu kārtu, iegājām pie pirmā galda un teicām ka mums ir pāris jautājumi par sievas uzturēšanās atļauju. Bez “labdien” vai “kā jums varu palīdzēt” sieviete teica ka viņa mums nevar palīdzēt un lai mēs ejot pie 4. galda.No 4.galda atskan bals ka viņa mums nevar palīdzēt, jo viņai jau esot divi cilvēki. Mums liek gaidīt turpat pie galdiem. Gaidījām aptuveni 15 minūtes un beigās mūs uzaicināja pie 4. galda. Protams, atkal netika ievērota nekāda standarta servisa darba ētika. Es mēģināju izskaidrot kamdēļ esam ieradušies un man teica lai es “nerunājot” un paklausoties. Sieviete gados ar sirmiem matiem man burtiski neļāva runāt un teica ka nevarot palīdzēt jo “viss tagad notiekot caur internetu”. Es iestarpināju, ka visa komunikācija mums lika nākt uz vietējo PMLP. Man atcirta, ka kopš kovid laikiem viss esot mainījies. Pēdējais e-pats, ko saņēmām, bija no šī gada Maija.Es jautāju, kāpēc man sūta miksētu komunikāciju un kāpēc viņa man saka pretējo. Teicu lai ierosina to ka no atgādinājuma e-pastiem izņem neaktuālu informāciju un lai iekļauj linkus ar pamācību, kur to var nokārtot. Sieviete atbildēja sakot, ka viņa to nevar izdarīt. Teica lai sekojot linkam, kurš ir uz Lēmuma dokumenta. Šis links ir uz vispārējo PMLP saitu. Tas nekam nepalīdz. Brīnījos un teicu lai to iesaka administrācijai. Viņa neatbildēja un smīnēja. Teicu ka, sekojot e-pastiem, esmu atnācis pēc palīdzības un nesaprotu kāpēc bez nekāda paskaidrojuma vai pamācības no manīm grib pēc iespējas ātrāk atbrīvoties.Ar šo sievieti sarunāties bija pilnīgi nejēdzīgi, un velta manis laika tērēšana. Viņa man neļāva runāt un stulbi smīnēja. Nebiju atnācis ar jokiem un manis teiktajā nebija nekā amizanta. Domāju ka būtu produktīvāk runāt ar sienu.Ir vērts pieminēt ka mana sieva iegāja Cēsu PMLP pus stundu pirms manis. Sieva teica ka šī pati sieviete nemākot normāla līmeņa Angļu valodu un esot no viņas arbrīvojusies tik pat ātri cik tas notika ar otro piegājienu.Es nesūdzētos par valodas zināšanām, ja šis nebūtu bijis imigrācijas birojs.Vai tiešām ir grūti ar smaidu pasveicināt cilvēkus un pajautāt kā viņiem palīdzēt? Vai ir grūti uz lapas uzrakstīt, kur cilvēkam ir jāiet un kas ir jādara? Pat ja tā nav darbinieka vaina, viņam ir jāatvainojās ka komunikācija nav bijusi perfekta. Darbinieks reprezentē iestādi un tās attieksmi.
Santa Zalyalova ex. Batuhtina
18.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Pēdējā laika lieliskākā apkalpošana. Ik viena no darbiniecēm laipna, ieinteresēta atrisināt problēmu, atsaucīgas.Smaids ko dāvā dāma info centrā vispār miljonus vērts.Lielisks serviss lieliska komanda.Paldies
Māris Siliņš
17.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Ātri, un ļoti laipna apkalpošana ..
Sandra Eglīte
16.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Biju pieteikusi apmeklējumu un man atvēlētajā laikā biju kabinetā. Ērti, ātri
Odeta 300
15.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
Man vienmēr ir patikusi tieši Cēsu nodaļa, laipnas meitenes, un nav nežēlīgas rindas.Šobrīd Covid-19 laikā ņemiet vērā, kad pieņem pēc pieraksta.
Edgars Koroņevskis
15.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa
laicīgi izņemt Qticket numuru un tad viss ļoti raiti un patīkami

Pievienot atsauksmi

Karte

Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu pilsēta, Cēsu novads, LV-4101
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Cēsu nodaļa