Xnet.lv Brīvības iela 293A -3, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1006

Xnet.lv





616 Atsauksmes
  • Trešdiena08–20
  • Ceturtdiena08–20
  • Piektdiena08–20
  • Sestdiena08–20
  • Svētdiena09–18
  • Pirmdiena08–20
  • Otrdiena08–20




Xnet.lv Brīvības iela 293A -3, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1006




Par uzņēmumu

220.lv - tirdzniecības centrs internetā | 220.lv e-veikals ir īsts tirdzniecības centrs internetā. Piedāvājam plašu preču izvēli par super cenām! Izdevīgi piegādes un apmaksas nosacījumi. Ienāciet!

Kontakti

Mājaslapa
Zvanīt mums
67651234
Brīvības iela 293A -3, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1006

Stundas

  • Trešdiena08–20
  • Ceturtdiena08–20
  • Piektdiena08–20
  • Sestdiena08–20
  • Svētdiena09–18
  • Pirmdiena08–20
  • Otrdiena08–20

Funkcijas

  • Ratiņkrēsliem piemērota autostāvvieta
  • Ratiņkrēsliem piemērota ieeja
  • Piegāde
  • Kredītkartes




Rekomendētās atsauksmes

Samanta Stepina
26.11.2023
Xnet.lv
Neiesaku! Drausmīgākā pieredze manā mūžā! Drausmīgs serviss. Drausmīga prece, tika atsūtīts kaut kāds ražošanas brāķis. Uzķēros uz super izdevīgo atlaidi. Preci rezultātā saņēmām absolūti nederīgu un neatbilstošu izmantošanai.Nosūtīt preci atpakaļ - ir īsts izaicinājums, absolūti neprofesionāls klientu serviss, nav skaidrs, uz kādu adresi jāsūta prece, lai to atgrieztu. Izrādās, ka jāsūta uz kaut kādu pasta abonamenta kastīti (it kā elementāri, bet lai to saprastu, vajadzēja veltīt 2 stundas sava laika) Klientu servisā neviens neko nevar paskaidrot, nevarēja elementāri paskaidrot, ka A.K. nozīmē - Latvijas pasta abonamenta kastīte, ar Jums runās tādā tonī, it kā Jūs būtu vainīgi paši, ka saņēmāt nederīgu lietošanai preci.Klientu servisā sola, ka jums pārzvanīs, taču, protams, ka neviens nepārzvanīs jums nekad.Nauda joprojām nav saņemta par atgriezto preci!!
Jānis Maulis
12.11.2023
Xnet.lv
Prece, kas mājaslapā bija norādīta, kā esoš noliktavā, pēc apmaksas veikšanas izrādījās ka nav pieejama. Vietā piedāvāja citu telti, kur bija jāpiemaksā. Pēc piemaksas veikšanas tika paziņots, ka tomēr arī šī vairs nav pieejama. Vēl saprotu, ka nebija pirmā pieejama. Bet, pirms piedāvāja alternatīvu, loģiski būtu bijis, ka būtu pārbaudījuši, vaivispār šī alternatīva ir pieejama. Pērakamā prece bija piecvietīģa telts, ko ģimenei steidzami vajadzēja pasākumam. Šīs Xnet maldonošās rīcības dēļ tika pazaudēta gandrīz nedēļa.
Aleksei Solostei
08.11.2023
Xnet.lv
Prece tika pasūtīta 01.12, piegādi solīja līdz 07.12, prece tika pazaudēta un netika piegādāta. Sarakstoties ar konsultantiem vienmēr tika saņemtas šablona vai pat čat-bota atbildes, precizēsim un informēsim un klusums, palūdzu atgriezt naudu jo nekadas info par preces atrašanās vietu ilgu laiku nebija, solīja atgriezt, tiklīdz no kurjera būs info ka pasūtījums ir atgriezts, no 15.12 visu laiku maldinoša informācija, vispirms jāgaida kad kurjers atgriezīs, pēc tam kad prece būs atpakaļ noliktava, pēc tam kad prece būs noliktava jau Igaunijā un tagad atkal šodien pateica ka tiks precizēts kāpēc ar preci nekas nenotiek jau no 15.12. Preces nav, naudas nav:)
Arturs Arturs
03.11.2023
Xnet.lv
Maldina par piegādes ātrumu. Uzsūtīju preci, atnāk ziņā ka būs nākošajā dienā. Gaidam visu dienu majas, bet Nav. Zvanam saka: ka viņiem cita informācija un nelapini sak brukt virau un saka ka prece bus tikai pēc 4dienam. Pagaja noteiktais dienu skaits zvanam saka paka nodota piegādātājiem, lai sazvanamies ar dpd, jo vedīsi kaut kad. Katrā ziņā murgs kkŽēl ka klientam ir jāmeklē sava pakaP.s. mājaslapa reklamē uzsūtīt šodien saņem rīt!
signe
02.11.2023
Xnet.lv
Iegādājos pirms laba laika WD6 P Premium putekļu sūcēju, saņemot preci konstatēju, ka nav vienas detaļas. Divas nedēļas vispār problēmu nerisijāja. Tad atzina vainu, nu jau vairāk kā mēnesis ir pagājis, bet trūkstošā lieta joprojām nav piegādāta. Lēns serviss, norādītā informācija saņemtai precei, utt.
Eddie Kremanis
18.10.2023
Xnet.lv
Agrāk likās labs veikals bet nu tagad laikam neieteiktu te iepirkties. 2 nedēļas gaidiju sniega šļūkšanas palikņus bērniem, reāli atveda kad sniegs jau nokusa.Kapēc vispār jātirgo preces ja tās nav noliktavā?
Raivis Riezhnieks
08.10.2023
Xnet.lv
Neiesaku nevienam ja vien nesūtat mēnesi iepriekš. Rēķinu apmaksāju uzreiz, atnāk apstiprinājums ka viss ok. Piegādies datums pēc nedēļas ar kurjeru. Viss ok. Pienāk datums bet kurjers nav, kad prasu kas par lietu tad ir atbilde - ziniet kavēsies būs vēl pēc 5 dienām. Paiet piecas dienas, no kurjera un veikala absolūts klusums. Tiešām nevar painformēt vai nesolīt, ka būs tad un tad. 12 dienās ja nevar nodrošināt piegādi tad varbūt vajag mainīt piegādātāju? Pat no ebaya atsūta reizēm nedēļas divu laikā solīto mēnešu vietā. Ja ir pacietība un nav steidzami droši var atbalstīt, bet ja esi bērnam paredzējis ziemas inventāru tad nu sorry ziema ir galā un pasūtīto vairs nevajag...
Uldis Berķis
24.09.2023
Xnet.lv
Pirms gada apmēram iepazinu Xnet.lv veikalu internetā. Sākumā veicu dažus mazus pasūtījumus, biju pārsteigts par ērto pasūtīšanu un arī par veikala administrācijas atsaucību. Piegāde ātra, praču sortiments liels, visas mans nopirktās preces kvalitatīvas. Piegāde bez aizķeršanās, ātra! PALDIES, VEIKAL! PRIEKS IEPIRKTIES! NOVĒLU JUMS VEIKSMI, IZAUGSMI !!!
Evija Briede-Blūma
14.09.2023
Xnet.lv
Žēl... ziemas laikā gaidu bērniem cimdiņus gandrīz 3 nedēļas un tikai ad saņemu e-pastu, ka atvainojamies- prece ir beigusies un netiks vairs izsūtīta. TIEŠĀM, jūs to nezinājāt ātrāk? Bēdīgi. Vairs neriskēšu neko pasūtīt...
Endija Lasmane
14.09.2023
Xnet.lv
Pasūtīju preci- virtuves kombaini novembrī, lai dāvinātu to uz Ziemassvētkiem. Pirmkārt, man bija jāgaida uz piegādi daudz ilgāk, nekā tam bija jāūt- 3 pilnas nedēļas un vēl pāris dienas. Tālāk- kad 15 decembrī beidzot saņemu preci, tā, kā izrādās ir pilnīgi cita prece, nevis manējā, taču ar manu rēķina dokumentu klāt. Sazinos ar xnet personālu, kur man vilcinās atbildēt, tikai, lai uzzinātu, ka preci nesaņemšu, ka ir jāgaida vēl pāris nedēļas, lai to saņemtu. Kad jautāju vadītas kontaktus, man tika noraidīta šī iespēja ar vadību sazināties, kad pēc vairākiem mēģinājumiem tikai pēc pāris dienām man xnet apkalpošanas centra darbiniece, Zanda, atbild, ka rakstiski varu nosūtīt ziņu, ko viņi var tālāk tad iesniegt vadībai. Kad zvanīja vīrs, lai noskaidrotu notiekošo un izpaustu savu sašutumu par šo situāciju, darbiniece neapmierināti atbildēja. Vai tiešām tā var izrīkoties ar cilvēkiem un viņu sūtījumiem šādi?! Ļoti nepatīkami, un noteikti vairs no XNET NEKO nesūtīšu. Sabojāti svētki, norūpējušies klienti un izmesta enerģija vējā vairāku dienu garumā. Nekādas kompensācijas, kuras, manuprāt, pienākas klientam šādā situācijā, jo tā nav mūsu vaina, nedz problēma, ka viņi nespēj nogādāt iegādāto preci, kura ir vairākus simtus vērta, un vairs nav iespējams pasūtīt dāvanu, un pat nopirkt uz ziemassvētkiem, kā rezultātā mamma paliks bez dāvanas, kamēr visi pārējie laimīgi atvērs savējās.ĻOTI NEPATĪKAMA PIEREDZE!!!NEIESAKU!

Pievienot atsauksmi

Karte

Brīvības iela 293A -3, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1006
Xnet.lv