Bite Latvija Uriekstes iela 2A, Ziemeļu rajons, Rīga, LV-1005

Bite Latvija





504 Atsauksmes
  • Trešdiena09–17
  • Ceturtdiena09–17
  • Piektdiena09–16
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • Pirmdiena09–17
  • Otrdiena09–17




Bite Latvija Uriekstes iela 2A, Ziemeļu rajons, Rīga, LV-1005




Par uzņēmumu

Bite - Draudzīgākais mobilo sakaru operators Latvijā | bite.lv | Izdevīgi mobilie sakari, jaudīgs 4G un 5G internets, Go3 televīzija, plaša jaunāko mobilo telefonu un viedierīču izvēle. Ērta pieteikšanās bite.lv!

Kontakti

Mājaslapa
Zvanīt mums
+37125851601
Uriekstes iela 2A, Ziemeļu rajons, Rīga, LV-1005

Stundas

  • Trešdiena09–17
  • Ceturtdiena09–17
  • Piektdiena09–16
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • Pirmdiena09–17
  • Otrdiena09–17

Funkcijas

  • Ratiņkrēsliem piemērota autostāvvieta
  • Ratiņkrēsliem piemērota ieeja




Rekomendētās atsauksmes

Agnija Pramalte
17.12.2023
Bite Latvija
Ļoti nepatīkama pieredze! Svētdien (26/3) biju Bite veikalā Spicē un noslēdzu līgumu par mobīlo mājas internetu. Gan mājaslapā, gan viņu sistēmā uzrādījās, ka manā adresē ir pieejams 4G internets un drīzumā būšot 5G. Taču, kad rūteri pieslēdzu, tad sapratu, ka adresē ir knaps 3G. Pievienojoties rūtera wi-fi ar telefonu, tik vienkāršas aplikācijas kā Instagram un Youtube gāja vai nu ļoti lēni vai vispār nē. Pats galvenais - nebija iespējams atvērt darba e-pastus, bet internets adresē ir nepieciešams, lai attālināti varētu strādāt vienlaicīgi 2 cilvēki. Izlēmu, ka no pakalpojuma gribu atteikties, atgriezt rūteri un lauzt līgumu. Nosacījumos izlasīju, ka līgumu var lauzt 14 dienu laikā pēc tā slēgšanas. Otrdien (28/3) no rīta zvanīju uz klientu servisu, kur man paskaidroja, ka rūteris ir jāved atpakaļ uz veikalu, kurā slēdzu līgumu. Tā arī izdarīju, bet Spice veikalā darbinieki atteicās rūteri pieņemt un lauzt līgumu. Viņuprāt, tas esot jādara caur centrālo klientu servisu. Turpat esot, zvanīju vēlreiz uz klientu servisu un šoreiz man teica, ka rūteris esot jāved uz Uriekstes ielu. Tad šo informāciju samainīja uz to, ka man esot ar kurjeru tas jāsūta atpakaļ, jo es to pasūtīju attālināti, kas nav tiesa. Es līgumu slēdzu Bite veikalā Spicē, uz kurieni aizbraucu pēc informācijas saņemšanas klientu servisa zvana laikā tās pašas dienas rītā. Vēl, esot veikalā otrdienas vakarā, tika apšaubīta informācija, ko es sniedzu. Centrāle neticēja, ka adresē internets nedarbojas, un darbinieki neticēja, ka es esmu no rīta runājusi ar centrāli. Apkalpošanas serviss ir zem katras kritikas. Tiku informēta, ka manu sūdzību izskatīs 3 dienu laikā un iespējams būs jāgaida, kamēr atbrauks meistars un pārbaudīs vai tiešām internets nedarbojas. Tikai pēc tam būs iespējams uzsākt līguma laušanas procesu. Bet tā kā es pastāvīgi Latvijā nedzīvoju un aizlidoju šīs nedēļas beigās, tad gaidīt man nav iespēju. Es savu situāciju paskaidroju gan veikala darbiniekiem, gan centrālei un nesaņēmu nekādu citu variantu vai pretimnākšanu. Man radās iespaids, ka patiesais Bites līguma laušanas process ir tāds, lai klients nepaspētu to izdarīt 14 dienu laikā un būtu spiests maksāt par nesaņemtu pakalpojumu.
Karīna D.
15.11.2023
Bite Latvija
Mani apmanīja Bite operātors-mēlis ar Go3 pakalpojumu, piezvanīja pēc Go3 izmēģinājuma, es teicu ka ļoti labi, ka vēlos atslēgt pak-mu, nav laika skatīties un nav jaunu filmu, filmu ar angļu valodas subtitriem. Piedāvāja vēl bezmaksas izmēģināt kopā ar TV paku, līgums uz neierobēžotu laiku un līdz augustam var bezmaksas atslēgt bez saistībām. Dpd kurjers atveda aploksni. Nesen detalizēti izlasīju līgumu par minimālo termiņu 24 mēn., maksu 12 eur un saistībām, atlīdzināšanu atlaides apmērā līgumu partraucot. Iesniedzu sūdzību Bite salonā, atbildēja ka pagāja termiņš 5 mēneši un viņi jau nevar noklausīties sarunu ar operātoru-krāpnieku, kuru viņi paši apmācīja ko teikt un kā turpināt sarunu, lai panāktu rezultātu. Blēņas, pati strādāju telekomunikāciju kompānijā, zinu iekšējo virtuvi"
Gringo
31.10.2023
Bite Latvija
Visi LV mob operatori ir rijigi ,,šakāļi,,viens mazak cits vairāk,LV par mobilajiem servisiem ievērojami parmaksajam,varbūt klientiem pasiem vajadzētu nostadit operatorus mazliet sev draudzīgaka situacija un nakamo reizi, 1/2 no patreizeja reķina summas uz terminetiem līgumiem vai Gudbai;)))P.SAlūksne- Gulbene internets ne 3 ne 4G nedarbojas ir tikai gsm.
Alina Justa
22.09.2023
Bite Latvija
Kārtējo reizi, lai panemtu nomaksā preci ir papildus vēl kaut kas jāpaņem.. (aizbildinās, ka ja jau ierīce viena paņemta, tad austiņas bez papildus interneta vai go3 man neiedos) un pilnīgi vienalga, ka esi ilgus gadus klients, maksā visu laicīgi un tā jau nomaksā ir dārgs telefons.
Lotte Malinowska
20.09.2023
Bite Latvija
Gribu sacīt, ka neiesaku NEVIENAM Bites pakalpojums-ir slēptas izmaksas, par kurām brīnies un kad gribi runāt ar konsultantu, tad par minūti 0.29 centi un tā paiet sasodīti daudz minūtes, par ko iekasēs naudu, kamēr klausies to kaitinošo mūziku, bet ar konsultantu runājis neesi! NEVIENAM NEIESAKU ŠO KANTORI! NEVIENAM! MEKLĒJU CITU OPERATORU!
Игорь Ханин
19.09.2023
Bite Latvija
Sagaidit atbildi pa info numuru- vieglak nošauties, sudigs serviss
I S
17.09.2023
Bite Latvija
Товарищи, нет ни интернета вечером, ни вышки обещанной... ну, серьёзно, я понимаю, что дёшево, но так со связью кидать тоже нельзя...
Эрик Долговский
15.09.2023
Bite Latvija
Закончился контракт в Tele2 и решил перейти в Bite на более лучших условиях. После перехода в Bite позвонили из Tele2 с вопросом почему я решил перейти в Bite. В итоге перешел обратно в Tele2 на еще более лучших условиях. Примерно спустя год Bite присылают счет за абонентскую плату ( я его проигнорил ) в следующем месяце еще один счет. Тогда я написал им email с претензией в ответном письме получил, что свяжутся со мной в течении 5ти рабочих дней. Никто так и не позвонил. Поехал разбираться в Bite где ассистент не знал как решить мою проблему. На каждый мой вопрос был ответ я не знаю почему так вышло. В итоге перейдя с Bite обратно в Tele2 они меня не отключили и не смогли ответить почему до этого счета не присылали, а только сейчас ( они не знают ) в итоге попросил отключить меня от них. Отключить не смогли. Нужно обязательно заплатить за то, чем не пользовался и подождать несколько дней перед тем как снова приехать к ним и написать заявление, а там уже осередной счет придет… никогда не переходил в Bite и сейчас понял что сделал ошибку. Обходите этих махинаторов стороной!!!

Pievienot atsauksmi

Karte

Uriekstes iela 2A, Ziemeļu rajons, Rīga, LV-1005
Bite Latvija