Attālināta klientu apkalpošana

Attālināta klientu apkalpošana





356 Atsauksmes
  • Trešdiena08–18
  • Ceturtdiena08–18
  • Piektdiena08–18
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • Pirmdiena08–18
  • Otrdiena08–18




Attālināta klientu apkalpošana




Par uzņēmumu

Latvijas Gāze | Dabasgāze mājai | Dabasgāze apkurei un ēdiena gatavošanai. Informācija par maksājumu veikšanu, skaitītāja rādījumu nodošanu, tarifiem, cenām un citiem ar gāzi saistītiem jautājumiem.

Kontakti

Mājaslapa
Zvanīt mums
+37167869866

Stundas

  • Trešdiena08–18
  • Ceturtdiena08–18
  • Piektdiena08–18
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • Pirmdiena08–18
  • Otrdiena08–18

Funkcijas

  • Aprēķini tiešsaistē




Rekomendētās atsauksmes

Kārlis Gaņģis
13.12.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Diemžēl absolūti drausmīga iestāde. Klientu centrs slēgts, sazvanīt nevar nedēļām (dažreiz var stundu gaidīt savienojumu, bet biežāk uzreiz atvieno), uz viņu pašu mans.lg.lv nosūtītajiem jautājumiem arī neko nereaģē.
Emīls Tomsons
18.11.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Ļoti slikts klientu apkalpošanas serviss, nespēj sniegt informāciju un tiek iedots nepareizs kontakttālrunis.
Arnis Pudza
02.11.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Vari zvanīt cik lien, kad vaig nesazvanīs. Un vēl maksāju par zvanu ko nesu sazvanijis.
Harijs Boge Hauks
27.10.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Nožēlojams klientu atbalsta servis. Nav reāli sazvanīt par norādīto tālruni, kurš vēl pie tam ir maksas. Piesakot atzvanu, jāgaida līdz 3 dienām, atbilde uz e-pastu gaidāma 10 dienu laikā! Ar ko jūs tur vispār nodarbojaties? Lai pārslēgtu līgumu, nepieciešama kaudze ar dokumentiem. Anormāla birokrātija.Pat viena zvaigzne vērtējumā ir krietni par daudz...
Mr. Meeseeks
16.10.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Kas tās par runām par maksāšanu rubļos? Kam Latvijai tādu kaunu??Nopērciet Kalvītim garšīgus pīrādziņus, piemēram Martiņa beķerijā, lai viņš nomierinās un nemurgo par rubļiem!
Liene Kjaera
13.10.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Gribēju sazvanīt šo kantori bet ta ir neiespējama misija ! Pirmkārt maksas pakalpojums ! Otrkārt 30 min gaidīšanas laiks ! Mans jautājums bija diezgan vienkars gribu nomainīt gāzes plīti bet pati protams nevaru to izdarīt un ja reiz mums ir šāds gāzes kantoris tad gribēju lai to izdara profesionāli cilvēki , ta ka tam būtu jābūt un bija gadus 25 atpakal ! Bet saskaroties ar šo maksas zvanu sapratu ka jāmeklē izeju pie kaktu speciālistiem jo pie mums oficiālas iestādes vienkārši guļ ! Rūgti, ļoti rūgti par šādu LG darbu !!!!!
Swimfun
22.09.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Strādāju NMPD, ja mūsu atbildi uz zvanu vajadzētu gaidīt tik ilgi kā Latvijas Gāzes klientu servisu, tad iedzīvotāju vairs nebūtu visār! Nav iespējams sazvanīt klientu servisu, zvans uz holda jau 30min, tikai akumulators telefonam tukšojās.
Arvis Skrējāns
19.09.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Liek par gāzi maksāt rubļos. Rubļu man nav. Grūti sazvanīt, noskaidrot. Varbūt gan mana vaina - nemēģināju uzreiz zvanīt priekšniekam kremlī. Vietējais aigars teica ka neko nezinot, lai runājot ar vladimiru, tas visu lemjot.
Modris Supe
17.09.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Slikti organizēts klientu serviss.Klientu apkalpošanas telefona zvans ir par maksu!Turklāt uz līnijas jāgaida 45 līdz 50 minūtes.Sola kā jaunajam klientam līgumu noslēgt nedēļas laikā, bet reāli tas netiek izdarīts! Lai painteresētos par līguma izpildes statusu jāzvana un jāgaida atkal ilgstoši uz maksas līnijas!A/s Latvijas gāze" saņemas! Ar šādu klientu servisu
Ilga Adamsa
16.09.2023
Attālināta klientu apkalpošana
Pārmaksa 209€ ....L.gāzes iestāde 'visādas atrunas atrod lai nebūtu nauda man jāatmaksā. Bezjēdzīgi garš savienojuma gaidīšanas laiks....un nekādas konkrētas atbildes ' par aktuālo jautājumu. Skumji un nepatīkami .

Pievienot atsauksmi

Karte

Attālināta klientu apkalpošana