Joom!Fish config error: Default language is inactive!
 
Please check configuration, try to use first active language

Moskvich 408

Moskvich 408 - 1975

alt


1975.gadā ražotais, mūsu vectēvu pagājušā gadsimta 80.gadu ikdienas automašīna Moskvich 408. Restaurācija veikta 2010.gadā. Auto ir saglabāts oriģinālais salons, kurā ir 4 sēdvietas. Motora tilpums 1.4 litri. Maksimālais ātrums 129 km/h. Degvielas vidējais patēriņš 8-10 litri uz 100 km. Izmantojamā degviela 95E markas benzīns. Automašīnai ir uzstādīta 4 pakāpju mehāniskā ātrumkārba. Noma pieejama arī bez šofera pakalpojumiem.


Nomas cena: (EUR)





Maksa par 1h Maksa par 1 dienu 2 un vairāk dienas
(maksa par 1 dienu)


Ar šoferi un degvielu 25* 160** 150

Bez šofera un degvielas - 120** 90

* minimālais nomas termiņš ir 3h

** 1 dienas nomas termiņš ir 8h; katra nākamā papildus h - 20 EUR
Cenas norādītās privātpersonām!





Ziemas sezonā cena + 50% !  (1.10 - 1.04)
kā arī, ja citā laikā ir sniegs vai ledus uz autoceļiem.

Nosaukums:
Moskvich 408
Izlaiduma gads:
1975
Krāsa:
Gaiši pelēka
Degviela:
95E
Pārnesumu kārba:
Manuāla, 4 pakāpju
Dzinējs:
1.4 l
Degvielas patēriņš
8-10 l/km
Tips:
Vieglā pasažieru, 5 vietas
Audio:
FM 
Piezīmes:
Vasaras sezonā



Vēsture - Moskvich 408

Moskvich-408 tika ražots no 1964.gada septebra līdz 1975.gada decembrim Maskavas mazlitrāžas automobiļu rūpnīcā (МЗМА), kas vēlāk tika pārsaukta par Automobiļu rūpnīcu Ļeņina komjauniešu vārdā (АЗЛК). Papildus M-408 no 1966. līdz 1967.gadam tie tika ražoti arī Iževskā, kur tika sakomplektēti tikai 4 000 M-407 modeļi. Līdz 60-to gadu beigām M-408 bija populārs arī ārzemēs un vairāk nekā puse no saražotā apjoma eksportēja, jo īpaši 1965.gadā – 45%, 1967 – 51%, 1969 – 64% no saražotā apjoma. Eksporta versijas visbiežāk bija ar četrdaļīgu lampu radiatora resti, kā arī ar jaudīgāku 55.z.s. motoru un pievilcīgāku salonu. Skandināvijā minēto automašīnu pārdeva ar nosaukumu Moskvich Carat, Francijā - Moskvitch Elite 1360, Lielbritānijā – Moskvich 408, Vācijā – Moskwitsch, Somijā - Moskvitsh Elite. Moskvich-408 bija pirmās padomju automašīnas, kurām tika veikti avārijas testi. Papildus bāzes sedana modelim M-408 tika komplektēti ar furgona, kabrioleta, universāla un kupejas tipa virsbūvēm.


Vēsturiskā specifikācija: Moskvich 408

Kopējie rādītāji

 

Virsbūves tips
Sedans
Sēdvietas/durvju skaits
4/4
Gabarītizmēri, garums/platums/augstums, mxm
4099/1550/1480
Bāze, mm
2400
Riteņu šķērsbāze priekš./aizm., mm
Nav datu
Klīrenss, mm
178
Pašmasa/Pilna masa, kg
900/1330
Bākas tilpums, l
46
Dzinējs
Tips
Benz., karburatora tipa
Cilindru novietojums un skaits/vārsti uz cilindru
R4/2
Dzinēja darba tilpums, cm3
1360
Maks. jauda, Kw(Zs)/apgr./min.
50/4750
Griezes moments., Nm/apgr./min.
92/2750
Transmisija
Piedziņas tips
Aizmugurējais
Pārnesumkārba
Manuālā, 4pakāpju*
Ritošā daļa
Bremzes priekš., aizm.
Bremžu trumulis
Stūres pastiprinātājs
Nav
Riepas
Nav datu
Ekspluatācijas rādītāji
Maksimālais ātrums, km/h
120
Ieskrējiens 0-80 km/h, s
29
Vidējais degvielas patēriņš l/100 km
6.5 - 9
Vērtība
Nav datu

Warning: Creating default object from empty value in /home/retroauto/public_html/modules/mod_random_image/helper.php on line 85
rafgif.gif

Warning: Creating default object from empty value in /home/retroauto/public_html/modules/mod_random_image/helper.php on line 85

Follow us on Facebook

Draugi