Pasu nodaļa

Kārtot: Augstāk novērtētie




Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa Čiekurkalna 1. līnija 1 k-3, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1026

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa

404 Atsauksmes
Čiekurkalna 1. līnija 1 k-3, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1026
  • Ratiņkrēsliem piemērota autostāvvieta
  • Ratiņkrēsliem piemērota ieeja

Rekomendētās atsauksmes





Suzanna Halilova-Batt
20.11.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Esmu ļoti apmierināta ar klientu apkalpošanu. Milzīgs paldies izpalīdzīgajai Marikai Tranei kas pagarināja man bērnu reģistrēšanu un uzņēma mūs kad bijām Latvijā taisīt pases. Mīļš Jums paldies! Latvijā vajag vairāk smaidošu un saprotošu darbinieku kā Jūs.
Yuliya Menberg
19.11.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Labākais Rīgas PMLP.Salīdzinot ar pārējiem, šeit manā labā, tika izdarīts viss kas bija iespējams. Paldies par sadarbību ❤️
Aija Z
08.11.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Bija pieraksts uz pases un ID kartes izgatavošanu. Viss rita raiti. Kad nācām pakaļ pasei izrādas bija nepieciešams vēl viens pieraksts! To neviens mums nepateica un mums nācās gaidīt veselu stundu rindā, lai saņemtu pasi (tam nepieciešama bija viena minute). Var novērot, ka darbinieku tur ir ļoti maz. Protams neviens par kapeikām nestrādās. Tur nepieciešams normals vadītājs un viss būtu jau sen atkal bijis normali.Mans ieteikums - mainiet vadību!
Janis Kronbergs
23.10.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Kā jau valsts iestādē.Ja izmanto qticket aplikāciju,tad īsti nemaz nezini kas ir rindas.Tantes kas strādā domā ka ir pašas galvenās visā pasaulē,izturās pret cilvēkiem,kā no zemākas sķiras.
Šarlote Rulle
10.10.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Manuprāt, cilvēkam kas strādā zvanu centrā tomēr būtu jāprot atbildēt uz visdažādākajiem jautājumiem ar kompetenci un sapratni, nevis neapmierināti un izsmejoši. Ne velti savu vārdu šī sieviete ar ko runāju neminēja. Skumji
Gatis Zunte
07.10.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Viena no visneorganizētākajām iestādēm, ko jebkad nākas piedzīvot - ārprāta rindas, pilnīgs haoss(trakāk nekā PSRS laika čuhņas dzelzceļa stacijas uzgaidāmajā zālē, kur cilvēki spiesti bezmaz uz grīdas sēdēt un iet uz tualeti paduses mazgāt, jo pa entajām gaidīšanas stundām jau sākuši nelabi ost). Visur nejauki smirdīgs gaiss, burzma, grūti atrast vajadzīgā numura vietu, priekš lielajām ļaužu masām ārkārtīga šaurība. Īsi sakot, lopu kūtī nereti ir lielāka kārtība.
Laura Timsa
30.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Sestdiena, plkst.13.15.daudz ļoti daudz cilvēku. Dzīvā rinda, darbinieki izdala numuriņus.Noformēju pasi 40 min.laikā, neskatoties uz to, ka neieraudzīju savu numuru un palaidu to garām, bet darbinieki izpalīdzīgi, gatavi risināt problēmas, nosvērti un mierīgi.Ieteikums apmeklētājiem - savu negatīvismu atstāt mājās, neuzvilkties un dusmas neizgāzt uz darbiniekiem.
Kristiāna Līce
28.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Cilvēku protams daudz, un tuvākais pieraksts bija divas nedēļas aiz vēlamā, bet-ar iepriekšēju pierakstu tiku cauri 15 minūtēs. Darbinieces pretīmnākošas, viss raiti.Tikai iesaku pierakstīties arī izņemšanai-turpat info centrā.
Vita S.
25.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Iestājoties rindā attālināti, gaidīšanas laiks nebija ilgs (~30min kopā, 10 min no ierašanās brīža). Darbiniece bija jauka un visu paskaidroja.
Zerro Gravity
14.09.2023
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Rīgas 1. nodaļa
Fotografejoties dokumentiem uz fotoekrana nevar saprast kura bridi tiek veikta fotografesana. Loti nekvalitativs tehniskais aprikojums. Iesaku uzlabot kaut vai ar 3-2-1 atskaiti!!!!!